ریبون پرینتر زبرا zebra

مرکز ریبون پرینتر زبرا zebra

ریبون پرینتر زبرا zebra

مرکز ریبون پرینتر زبرا zebra

ریبون رنگی YMCK



ریبون رنگی YMCK


YMCK به چه معناست؟ 


ریبون ها از نظر شکل ظاهری شبیه به یکدیگر هستند اما ابعاد آن ها متفاوت می باشد. هر ریبون متناسب با نوع مواد تشکیل ‌دهنده ی آن دارای کاربردهای متفاوتی است. ریبون ها همچنین در رنگ های مختلفی وجود دارند و در بیشتر موارد برای چاپ بر روی لیبل‌ های متال و  ... استفاده می شوند. ریبون YMCK ریبونی رنگی می باشد که در پرینترهای چاپ کارت از آن استفاده می شود. این ریبون از پنل های (Y) زرد، (M) قرمز و یا ارغوانی، (C) فیروزه‌ای و یا آبی تشکیل شده است که برای چاپ طیف کاملی از رنگ ها با ترکیب رنگ به کمک درجات مختلف حرارت مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر پنل های مذکور یک پنل (K) یا همان پنل رزین مشکی نیز روی این ریبون وجود دارد که اغلب برای چاپ متن و یا بارکد کاربرد دارد.



کاربردهای ریبون رنگی ریبون YMCK


ریبون رنگی (YMCK) برای چاپ ترکیبی عکس های تمام رنگی با متن و یا بارکد تک رنگ مشکی بر روی انواع کارت های پی وی سی استفاده می شود. این نوع ریبون ها در پرینتر چاپ کارت HDP5000 قابل استفاده است. لازم به ذکر است که مواد مصرفی مورد نیاز برای چاپ کارت PVC در چاپگرها ریبون رنگی YMCKبه همراه فیلم است. 



طول عمر مفید رنگی ریبون YMCK


در صورتی که ریبون های رنگی YMCK در شرایط مناسب و مطلوب نگهداری شوند عمر مفید آن ها به یک سال می رسد. آن دسته از ریبون هایی که در شرایط نامساعد و بیش تر از یک سال نگهداری شوند کارت ها را با کیفیت و وضوح مطلوبی چاپ نمی کنند و هزینه‌ هایی که برای تعمیر و نگهداری آن ها و یا چاپ مجدد کارت در بر دارند بسیار زیاد است.



ویژگی‌ های ریبون رنگی YMCK


  • تولیدکننده: شرکت HID آمریکا
  • برند و کد محصول: FARGO 84051
  • امکانات: رول تمیز کننده
  • تعداد چاپ: 500 عدد کارت یک رو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.