ریبون پرینتر زبرا zebra

مرکز ریبون پرینتر زبرا zebra

ریبون پرینتر زبرا zebra

مرکز ریبون پرینتر زبرا zebra

ریبون پرینترهای مناسب چاپ کارت پی وی سی



ریبون پرینترهای مناسب چاپ کارت پی وی سی

ریبون پرینتر YMC

این دسته از ریبون ‌ها فاقد پنل رنگی سیاه رنگ هستند و فقط از سه پنل رنگی زرد، صورتی و لاجوردی تشکیل شده اند. ریبون های YMCKO نسبت به این نوع ریبون ها از تنوع رنگی بیشتری برخوردار هستند. ریبون پرینتر YMC بیشتر برای کارهای گرافیکی ضعیف‌ مورد استفاده قرار می گیرند.


ریبون پرینتر YMCK

ریبون پرینتر YMCK به ریبون تمام رنگی معروف می باشد. این نوع ریبون ها شامل تمام طیف ‌های رنگی هستند. تفاوتی که این نوع ریبون با ریبون پرینترهای CMYKO دارد در وجود پنل O بوده که وجود آن تأثیر زیادی بر روی کیفیت رنگی محصول نمی گذارد. پنل O فقط یک لایه نازک شفاف است که پس از چاپ کارت پی وی سی بر روی آن کشیده می شود.


ریبون پرینتر YMCFKO

ریبون پرینتر YMCFKO نوع خاصی از پرینترهای رنگی است که از آن برای چاپ انواع کارت پی وی سی PVC استفاده می شود. لازم به ذکر است که این ریبون برای چاپ از ظرفیت رنگ‌ های فلورسانس استفاده می‌ نماید. این رنگ ها در حالت عادی تأثیر چشمگیری بر روی کیفیت کارت نمی گذارند. تاثیر این پنل زمانی احساس می شود که در چاپ از نورهای UV استفاده شود. در واقع پنل فلورسانس نوعی رنگ امنیتی است که در شرایط خاص کاربرد دارد.


ریبون پرینتر YMCKIKI

ریبون پرینتر YMCKIKI علاوه بر رنگ‌ های زرد، صورتی و لاجوردی، از دو پنل رنگی مشکی نیز بهره مند می باشد. حرف I برگرفته از کلمه انگلیسی Inhibitor می باشد که نوعی منع کننده به شمار می رود. یکی از پنل‌ های I همیشه در قسمت کناری ریبون قرار می گیرد و در نوع خاصی از چاپ به کار می رود. ریبون پرینتر YMCKIKI در کارت‌ هایی استفاده می شود که باید بخش خاصی از آن دست نخورده باقی بماند. به عنوان نمونه در کارت‌ های شناسایی معمولا می بایست قسمت پنل امضاء خالی بماند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.